Ads 468x60px

Tuesday, March 12, 2013

KAJIAN TAHAP KEPUASAN RUKUN TETANGGA TERHADAP PERKHIDMATAN JPNIN BAGI TAHUN 2012

 Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (JPNIN) telah menetapkan bahawa Kajian Kepuasan Pelanggan (Rukun Tetangga) perlu dilaksanakan selaras dengan dasar Jabatan dan Pelaksaaan Penilaian Star Rating JPNIN.

Kajian ini dilaksanakan untuk menilai sejauhmana tahap kepuasan AJK Rukun Tetangga seluruh Malaysia terhadap perkhidmatan yang diberikan oleh JPNIN melalui pegawai di peringkat Ibu Pejabat, Negeri dan Daerah berkenaan dengan kemudahan yang disediakan, interaksi /kerjasama pegawai serta pengurusan dan pentadbiran. 

Jabatan merakamkan penghargaan dan terima kasih atas kerjasama dan pandangan yang diberikan ke arah menambahbaik mutu perkhidmatan JPNIN dan mencapai Rukun Tetangga yang cemerlang.

 sila Klik gambar di bawah untuk menjawab survey


 https://docs.google.com/forms/d/11vNCEIMjxsyOk49hBh-vqtMFgqOj13rCKhvmOapu1nU/viewform?pli=1
Share

0 ulasan anda:

Post a Comment