Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (JPNIN) telah menetapkan
bahawa Kajian Kepuasan Pelanggan (Rukun Tetangga) perlu dilaksanakan
selaras dengan dasar Jabatan dan Pelaksaaan Penilaian Star Rating JPNIN.
Kajian
ini dilaksanakan untuk menilai sejauhmana tahap kepuasan AJK Rukun
Tetangga seluruh Malaysia terhadap perkhidmatan yang diberikan oleh
JPNIN melalui pegawai di peringkat Ibu Pejabat, Negeri dan Daerah
berkenaan dengan kemudahan yang disediakan, interaksi /kerjasama pegawai
serta pengurusan dan pentadbiran.
Jabatan merakamkan penghargaan
dan terima kasih atas kerjasama dan pandangan yang diberikan ke arah
menambahbaik mutu perkhidmatan JPNIN dan mencapai Rukun Tetangga yang
cemerlang.
sila Klik gambar di bawah untuk menjawab survey
https://docs.google.com/forms/d/11vNCEIMjxsyOk49hBh-vqtMFgqOj13rCKhvmOapu1nU/viewform?pli=1
Share
0 ulasan anda:
Post a Comment